неділю, 4 грудня 2011 р.

Модуль 6

Цікаву закономірність я побачита тільки на третій день тренінгу. Все, що написано в Е-посібнику, все можна брати до Плану проекту. Головне правильно формулювати відповіді посібника. Вчора я брала для плану тільки деякі частини.
Не знаю, чи вірно це чи ні.
Напишіть вашу думку.

Сьогодні для мене було важливим знайти як можна застосувати чат в проекті. Виявилось можна - На етапі виконання завдань створити чат-простір для малих груп проекту, в якому для входу потрібен пароль.
Складно було працювати самостійно в Вікі. Висновок для себе - працювати з Вікі частіше. Я не люблю в ньому працювати, тому що не знаю. От Юра знає, ним горжусь і беру копіюю у нього необхідне.

6 коментарів:

  1. Дійсно, для того, щоб володіти тією чи іншою технологію, необхідно регулярно нею користуватись - чи це вікі, чи це блог, чи це документи гугл. Місяць "простою" вже дається взнаки для кожного з нас.

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, для того, щоб володіти тією чи іншою технологію, необхідно регулярно нею користуватись - чи це вікі, чи це блог, чи це документи гугл. Місяць "простою" вже дається взнаки для кожного з нас.

    ВідповістиВидалити
  3. Я вважаю, що ваша думка з приводу посібника правильна. Я також намагаюсь всі ідеї посібника так чи ынакше відібражати у своєму плані.

    ВідповістиВидалити
  4. Дійсно, варто зразу прописувати правильно в пукти плану в посібнику. Дякую за підказку. Хоча, мені спочатку було не зрозуміло, навіщо робити одну роботу двічі: пиши та копіюй.

    ВідповістиВидалити