суботу, 3 грудня 2011 р.

Модуль 3, 4

Модуль 3 для мене особисто дуже важливий тим, що як сформулюю запитання, в такому напрямку і буде розвиватись проект.
Тому я декілька разів вже переписувала запитання. Хочеться, щоб вони допомогли учням докопатись до глибини, а не виснули над ними як необхідність. В кінці дня до запитаття про паралелі між автором та його героем додала і особисте життя. Може вийти або цікаво, або не вийти зовсім. Поки є сумніви.
Дослідження - проведення паралелі Автор - Герой - Я в проекті мабуть буде корисним дітям тим, що потім вони самостійно зможуть проводити подібні дослідження. І це навички 21 ст., яким я вчусь разом з дітьми.

Модуль 4

Оцінювання - це те, в чому хочу розібратись. Сьогодні спочатку мені було важко розставити опорні точки в методичних закаулках. Потім начитавшись на сайті різних прикладів, стало розвиднюватись. Важко було придумати конкретне завдання, згідно держ.стандартів, для діагностики знань учнів. Мабуть тому що немає досвіду. Треба ще подумати, на якому етапі, де, як коли проводити оцінювання.

1 коментар:

  1. От про "методичні закаулки" детальніше. Я тоже туди хочу! Щоб і мені розвиднилось. :)))

    ВідповістиВидалити