Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу.
Зараз я бачу такі цілі перед собою:
- зрозуміти принципи оцінювання своєї діяльності;
- навчитись оцінювати діяльність учнів;
- ознайомитись із новими ресурсами версії 10 для подвльшого використання.
- вдосконалити навички розробки навчального проекту;
Мабуть буде складно:
- оцінювати себе, тому що рідко це роблю,
Яку з цих цілей можна виміряти? ПРо досягнення якої ( і за якими параметрами, критеріями) наприкінці тренінгу можна буде сказати, що вона досягнена?
ВідповістиВидалитиМені здається, що тільки третя. В другій би додати - саме яку діяльність.
І тоді точно - зможеш досягти, як ми (тренери)не зможемо цього навчити, то сама докопаєшся, бо вже ознайомишся з ресурсами ;-)) і знатимеш , де шукати.
А ну спробуй переформулювати цілі ( можна в коментарях), щоб вони були конкретними і вимірюваними, як в ПРикладах інших вчителів наприкінці Вправи 1 Першого модуля.